Slider Footer

LET OP: Spoedonderhoud

door André Gerritsen


Vanaf vanmiddag ondervinden wij problemen met onze routers.
De verbinding valt incidenteel weg of is erg traag.

Onze technische medewerkers zijn de hele dag bezig om deze incidenten te onderscheppen.
Tot op heden hebben wij het probleem nog niet kunnen vinden.

We hebben een aantal aanpassing gemaakt in onze netwerk configuratie.
Om deze configuratie toe te passen zal onze netwerk apparatuur op nieuw moeten worden opgestart.

We zullen ook na de herstart verder gaan met ons onderzoek en analyse.
Onze excuses voor dit ongemak!

UPDATE: 22:38
De routers worden heropgestart.

UPDATE: 22:39
Het netwerk is weer online gekomen, we gaan nu verder met ons onderzoek.
Nogmaals onze excuses voor deze onderbreking.

UPDATE: 00:29
Na veelvuldig testen, lijkt het netwerk weer stabiel.

Er ontstond af en toe een hoge CPU load op onze routers. Na enkele configuratie aanpassingen lijkt dit probleem opgelost te zijn.
Helaas is de daadwerkelijk oorzaak niet geheel duidelijk. We blijven dit onderzoeken.
Bottom footer